pátek 16. prosince 2011

Assassins Creed Revelations - náplň pracovního dne

Několikrát jsem si říkal, že tohle opravdu není možný, takhle přece práce nevypadá. Mám před sebou Obrovskou LCD televizi, jež mi osobně přinesl nadřízený, zprovoznil a připojil k ní PS3. Vložil CD s názvem Assassins Creed Revelations a řekl: "Martin, please try to get used to the controls in the game and play for today." - "Martine, prosimte zvykni si na ovládání ve hře a pro dnešek jenom hraj." Odpověděl jsem stručně "Yes" ale v pozadí v hlavě mi bzučelo spíš: !!!!! aaaa WTF, OMG tohle neni možný, tohle se neděje. Pro jistotu jsem se štípnul do pravého ramene. Ale ne, nejsem mrtvej, opravdu se to děje. Pro dnešek musim pařit :-D

"Martin, please try to get used to the controls in game and play for today."

Jelikož jsem ovladač na PS3 (rozuměj gamepad) držel v ruce tak 2 za svuj střednědlouhý život, tak jsem se nechal pěkně poučit. Co, jak a kde se mačká a jakým způsobem se pohybuji v menu. Už v prvních 20s jsem tesknil po myšítku :-( Zvyknout si na to ovládání dá opravdu docela dost práce. Alespoň pro mě, jako odkojence PC a veškerých periferií s ním spojených. I na laptopu používám raději externí myš, než abych se patlal s touchpadem. Z toho vyplývá, že mi první pracovní týden trvalo zvyknout si na ovládání;-) a pařit tudíž od středy do pátku Assassins creed revelations.

Žádné komentáře:

Okomentovat